Ugovor o kupovini

 

Na osnovu odredbe  čl. 13 i čl. 27 zakona o zaštiti potrošača (Sl. glasnik RS 62/2014) Konfekcija Ramax - Radomir Maksimović Pr Požega svoje potrošače koji robu kupuju preko interneta obaveštava:

 

  1. da se prodaja robe putem internet sajta www.ramax.co.rs  obavlja u okviru registrovane delatnosti Konfekcija Ramax - Radomir Maksimović Pr Požega, Kneginje Ljubice 3 31210 Požega; matični broj 50228274; PIB 101002538; tel. 032 381 114; gde je adresa za reklamacije: cacak@ramax.co.rs
  2. da se osnovna obeležja robe mogu naći na sajtu www.ramax.co.rs
  3. da je prodajna cena robe naznačena uz svaki artikal
  4. da se trošak isporuke naknadno obračunava u korpi web prodavnice, u iznosu od 400rsd.
  5. da poručenu robu isporučujemo u roku od 5 radnih dana na način koji je definisan ovde 
  6. da se mogućnost robe uz posebne cenovne pogodnosti ili cenovne  podsticaje  obavlja u skladu sa uslovima navedenim na internet prodavnici www.ramax.co.rs
  7. da potrošač robu koju kupuje preko internet prodavnice www.ramax.co.rs  može platiti elektronski, ili pouzećem gotovinski prilikom preuzimanja. Detaljne informacije možete videti ovde 
  8. da u slučaju prijema robe potrošač uvidi da veličina nije odgovarajuća, potrošač ima pravo da artikal zameni na način koji je definisan u nastavku Pravilnikom o rešavanju reklamacija
  9. da u slučaju prijema robe potrošač ne želi da zadrži isti artikal, ima pravo na odustanak ugovora i povraćaj sredstava u visini plaćene kupoprodajne cene za predmetnu robu u roku od 14 dana na način koji je definisan ovde
  10. da obrazac o odustanku ugovora možete preuzeti ovde
  11. da za robu koja je poručena putem internet prodavnice  www.ramax.co.rs  potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju na već korišćen proizvod na način koji je definisan u nastavku Pravilnikom o rešavanju reklamacija
  12. da obrazac za reklamaciju možete preuzeti ovde

Pravilnik o rešavanju reklamacija

Član 1
Ovim pravilnikom Trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nedostataka na kupljenom proizvodu putem mail-a cacak@ramax.co.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti Trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.

Član 2
Kupac, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin koji u putem interneta na sajtu www.ramax.co.rs kupuje proizvode za lične potrebe ili potrebe drugih.

Član 3
Kupac ima pravo prigovora na kupljeni proizvod zbog nedostataka koji su nastali, u roku od 24 meseca od dana kupovine.
Istekom roka iz stava 1. ovog člana kupac gubi pravo na podnošenje prigovora.

Član 4
Zahtev za reklamaciju može se dostaviti samo poštom na sledeću adresu KONFEKCIJA RAMAX, Preljina BB, 32000 Čačak.
Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju kupac je dužan:
    - u zahtevu za reklamaciju da navede razloge reklamacije i željeni način rešavanje iste
    - proizvod koji reklamira da vrati u originalnom pakovanju
    - dostavi račun
    - dostavi potpisani nalog za ispravku.

Član 5
Kupac nema pravo na prigovor ako je:
    - propustio rok za podnošenje prigovora utvrđen u članu 3. ovog pravilnika;
    - nedostatak na kupljenom proizvodu nastao njegovom krivicom ili krivicom drugih.


Član 6
Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje ovlašćeni radnik, i obaveštava Kupca u roku od 8 dana od dana prijema iste.


Član 7
U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane Trgovca, Kupac ima pravo po sopstvenom izboru na:
- zamenu kupljenog proizvoda sa nedostatkom za nov ispravan proizvod;
- vraćanje iznosa cene plaćene po priloženom računu;
- otklanjanje nedostatka na proizvodu.

Trgovac se obavezuje da će kupcu u zavisnosti od prirode reklamacije u roku od 14 dana rešiti pitanje iste (izvršiti zamenu proizvoda/vratiti iznos cene po plaćenom računu ili otkloniti nedostatak na proizvodu).

Član 9
Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja.

ZAMENA ARTIKLA ZA DRUGI

Ukoliko niste zadovoljni kupljenim proizvodom, imate pravo na zamenu uz priložen račun.  Ukoliko ste kupovinu artikla izvršili putem Ramax Online prodavnice, zamenu istog artikla možete izvršiti isključivo putem Online prodavnice. 

Rok za zamenu artikla je 14 dana od dana prijema posiljke.

Ukoliko želite  da izvršite zamenu artikla koji se ste kupili preko Online prodavnice, molimo Vas da pošaljete šifru i veličinu proizvoda za koji želite da izvršite zamenu  na e-mail cacak@ramax.co.rs ili nas pozovite na broj telefona 032/381 114 gde ćete dobiti odgovor sa detaljnim instrukcijama o proceduri zamene. 


Poručeni artikal nije moguće menjati ako je ima tragove upotrebe.

Troškovi zamene

U slučaju zamene kupac snosi kompletan trošak transporta povrata robe do magacina, dok je transport od magacina do Vaše adrese trošak Konfekcije Ramax.

ZAMENA VELIČINE ARTIKLA

Ukoliko ste nakon prijema probali artikal i utvrdili da Vam veličina ne odgovara, imate pravo na zamenu. Zamenu možete izvršiti u nekom od naših maloprodajnih objekata u Preljini, Požegi, na Zlatiboru ili putem Online prodavnice. 
Ukoliko želite  da izvršite zamenu putem Online prodavnice, molimo Vas da pošaljete šifru i veličinu proizvoda za koji želite da izvršite zamenu  na e-mail cacak@ramax.co.rs  ili nas pozovite na broj telefona 032/381 114 gde ćete dobiti odgovor sa detaljnim instrukcijama o proceduri zamene. 

Rok za zamenu artikla je 14 dana od dana prijema posiljke.

Poručeni artikal nije moguće menjati ako je ima tragove upotrebe.

Troškovi zamene

U slučaju zamene kupac snosi kompletan trošak transporta povrata robe do magacina, dok je transport od magacina do Vaše adrese trošak Konfekcije Ramax.

Obrazac za reklamaciju možete preuzeti ovde.

Pravo na odustajanje

Dragi kupci, obaveštavamo vas da se prema zakonu o zaštiti potrošača  kupovina preko naše internet prodavnice smatra prodajom na daljinu.


Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca koji se smatra potrošačem ( fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti) , da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod  predat. Prilikom odustanka  kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.


Obrazac/ izjava o odustanku ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.


U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca, ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.


Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustajanje. Po isteku  14 dana nakon što je kupac  poslao obrazac, proizvod se više ne može vratiti.


Prilikom povraćaja, robu je obavezno vratiti u ispravnom i nekorišćenjom stanju pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni isečak.


Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.


Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.


Obrazac o odustanku ugovora možete naći ovde.

 ______________________